22. ledna 2024 jsme pro Vás spustili nové webové stránky.
V následujících letech bude MAS stejně jako dosud vyhlašovat vlastní výzvy pro žadatele o dotaci z území MAS Moravská brána, na něž bude čerpat prostředky z Integrovaného regionálního operačního programu, Programu rozvoje venkova a Operačního programu Zaměstnanost.
Vhodným žadatelem je obec nebo její příspěvková organizace, nezisková organizace, podnikatelský subjekt nebo fyzická osoba se sídlem nebo působností na území MAS Moravská brána. Konkrétní typ žadatele se může v jednotlivých výzvách lišit.
Žadatel musí být připraven projekt 100% předfinancovat.
1. sepište si váš záměr, nápad, plán a vytvořte si ucelený předmět projektu
2. konzultujte váš záměr v kanceláři MAS
- způsobilé výdaje – vhodnost a podmínky financování
- místo realizace
- hodnota projektu a další náklady na projekt (příprava, výběrové řízení, stavební řízení)
- vlastnické vztahy k projektu, partnerství, zvážení možnosti realizovat integrovaný projekt
3. zjistěte si informace o aktuálních a plánovaných výzvách, registrujte se a nechte se informovat
4. připravte a podejte svůj projekt
- žádost o dotaci
- povinné a nepovinné přílohy (dle pokynů v textu Výzvy)
- předání žádosti v kanceláři MAS v termínu stanoveném ve výzvě
5. proběhne kontrola přijatelnosti a administrativní kontrola žádosti o dotaci
- provádí kancelář MAS, v případě zjištění formálních nedostatků vyzve žadatele k doplnění
6. hodnocení projektů
- hodnotitelé provedou bodové hodnocení - výběrová komise provede výběr projektů – určí pořadí žadatelů včetně náhradníků
7. registrace žádosti o dotaci na platební agenturu (ÚRR a RO SZIF) v Olomouci
- kancelář MAS předá žádosti o dotaci na platební agenturu v Olomouci, po schválení je se žadatelem sepsána smlouva o poskytnutí dotace a je možné začít projekt realizovat
8. po dokončení projektu je předložena žádost o proplacení, proběhne kontrola a projekt je proplacen a uzavřen